niedziela, 5 maja 2013

Glazurowana marchew z groszkiem konserwowym

Zainspirowana tym postem, postanowiłam zrobić glazurowaną marchew w miodzie, ale moje dzieci bardzo lubią  groszek konserwowy, to zmodyfikowałam troszkę przepis.  Wyszedł wspaniały dodatek do obiadu.






Składniki:

  • 6 dużych marchewek
  • 1 puszka groszku konserwowego
  • 2 łyżki miodu
  • 2 pełne łyżki masła
  • sól
Wykonanie:
Marchew myję, obieram i kroję w słupki. Zalewam wodą, solę i gotuję ok 20 min, aż zmiękną. Odcedzam, przelewa zimną wodą i zostawiam by ściekły. Na dużej patelni rozgrzewam masło, wrzucam ugotowaną marchew, dodaję miód i chwilę podsmażam. Groszek odcedzam i dodaję do marchewki. Wymieszam i dodatek gotowy. Moja propozycja podania, to ; marchew glazurowana, ziemniaki z wody z koperkiem i kotlet z piesi kurczaka:)

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. aż mi zaburczało w brzuchu, wszystkie składniki które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.