piątek, 5 kwietnia 2013

Sałatka chrzanowa

Polecam tę sałatkę do obiadu. Ja zrobiłam do dzisiejszego, ale przecież jutro także ktoś może sobie zaserwować taką:) Przepis jak zwykle znalazłam u Siostry Anastazji (123 sałatki i surówki). I bardzo mi posmakowała.
W oryginale dodajemy dwie usmażone piersi z kurczaka, które ja zastąpiłam kilkoma plastrami szynki





Składniki:

  • 5 jaj
  • 30 dag żółtego sera
  • 1/2 puszki kukurydzy konserwowej
  • 1/2 puszki groszku konserwowego
  • 5-6 plastrów szynki
  • 3 łyżki chrzanu
  • 4 łyżki śmietany lub jogurtu naturalnego
  • 4 łyżki majonezu
  • sól
  • pieprz
  • koperek
Wykonanie:
Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę. Groszek i kukurydzę osączam z zalewy. Ser ścieram na tarce jarzynowej o średnich oczkach.szynkę kroję w kostkę. Wszystkie składniki wrzucam do miski . Doprawiam solą i pieprzem. Majonez, śmietanę i chrzan mieszam i sosem polewam 
sałatkę. Koperek myję, suszę i siekam. Posypuję sałatkę i wszystko razem łączę ze sobą.


SMACZNEGO!

Przepisy Siostry Anastazji

4 komentarze:

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.