środa, 26 marca 2014

Panga po cygańsku




Składniki:

  • 1 kg pangi
  • 3 cebule
  • 5 ząbków czosnku
  • 1/2 szklanki oliwy
  • 5 łyżek ketchupu
  • 1 łyżka musztardy węgierskiej
  • sok z 1 limonki
  • sól
  • pieprz
  • cukier
  • kilka listków rozmarynu
Wykonanie:
Ketchup, musztardę i oliwę mieszam,  doprawiam solą, pieprzem i cukrem.


Podzieloną na porcję rybę skrapiam sokiem z limonki, solę i odstawiam co najmniej na godzinę do lodówki. 
Cebulę i czosnek obieram i siekam.


Do natłuszczonej formy do zapiekania wkładam filety, przysypuję cebulą wymieszaną z czosnkiem, polewam sosem z ketchupu, musztardy i oliwy, przykrywam i wstawiam do piekarnika nagrzanego do 200'C na 30 minut.

Po 25 minutach zdejmuję przykrywkę, posypuję rozmarynem i zapiekam bez przykrycia przez 5 minut.



SMACZNEGO !

8 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na rybkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł Beatko, jeszcze takiej rybki nie jadłam:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś nowego :) Podoba mi się Beatko :) Warte wypróbowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ale pyszności tu serwujesz...pycha! :) buziaki Beatko :*

    OdpowiedzUsuń

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.