poniedziałek, 18 marca 2013

Pasta twarogowa

Tak mi się tęskni do lata, że dziś zrobiłam na kolację pastę z twarożku z rzodkiewką, natką pietruszki i koperkiem.  Specjalnie udałam się do sklepu po świeży szczypiorek, ale nie było. To musiałam się zadowolić tym co mogłam  dostać.I jestem bardzo, bardzo zadowolona.
 Do smarowania chleba, pyszna  i pożywna.





Składniki:

  • 2 opakowania twarogu chudego ( po 200 g)
  • 2 pęczki rzodkiewki
  • 1/2 pęczka koperku
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • 3-4 łyżki smietany 12% lub chudego jogurtu
  • sól
  • pieprz


Wykonanie:
Rzodkiewkę, koper i pietruszkę dokładnie myję i osuszam. Rzodkiewkę ścieram na tarce jarzynowej, a koper i pietruszkę drobniutko siekam. Twaróg rozgniatam widelcem, dodaję śmietanę, warzywa i przyprawy do smaku. Pastę nakładam na  chleb posmarowany masłem i gotowe.


SMACZNEGO!






1 komentarz:

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.