Skąpiec

poniedziałek, 9 marca 2015

Serduszka drobiowe w sosie koperkowym

Potrawka z  serc drobiowych, to pyszne danie o ile lubicie podroby :) Ja bardzo, więc od czasu do czasu pozwalam sobie na taki właśnie obiad :) Polecam !!!



Składniki:

  • 1 kg serduszek drobiowych
  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 1 cebula
  • 2 łyżki oliwy
  • 1/ szklanki śmietany
  • 1 łyżka mąki pszennej
  • 3 łyżki świeżego kopru lub 2 suszonego
  • 1 1/2 litra przegotowanej wody
  • sól
  • pieprz
  • oliwa
Wykonanie:
Serduszka myje i gotuję w lekko osolonej wodzie. Odstawiam by wystygły, a zimne oczyszczam. Marchew i pietruszkę ścieram na tarce jarzynowej i podsmażam z cebula pokrojona w kostkę na 2 łyżkach oliwy. Podlewam przegotowaną woda i duszę, aż warzywa zmiękną. Zaprawiam śmietaną wymieszaną z mąką, dodaję do sosu serduszka oraz pozostałe przyprawy, gotuje przez kilka minut, uważając by nie przypalić sosu. Podaję z ziemniakami z wody.





SMACZNEGO!

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa propozycja dania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszne danie Beatko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, mój mąż byłby zachwycony takim obiadem. Chyba jemu pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko tak przyrządzisz napewno przylecę na spróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.